All denna REA...

Vi köpte en ny tv =) En 37" LCD-är supernöjd med den!
Är jäkligt sugen på att åka in och se om man hittar lite kläder och så...,men usch vad folk där kommer va idag. De som känner mig vet hur fruktansvärt hysterisk jag är när det gäller magsjuka och jag kan garantera att folk tvunget ska in och handla trots att de precis varit sjuka (usch för dom!!) Så nej,jag stannar nog hemma. För övrigt har vi lyckats hålla oss helt friska(peppar,peppar) sen Texas föddes,inte en enda förkylning för någon av oss-så jäkla skönt!
 
Julafton var trevlig,massa god mat och bra julklappar!Igår grillade vi och tittade på rimfrosten =) Grillade kotletter,potatisgratäng ocg bearnaisesås. Många skriver om sina nyttiga middagar och gå ner i vikt,jag kör på tvärtom-onyttiga middagar,Ben&Jerry glass och gå upp i vikt. Nåväl,det var jättegott,bjöd hit mamma&pappa också som tyckte det var supergott.

Idag ska mamma&pappa till karlskrona,till min moster,Tilda ska med få följa med de blir kul för henne. Hon fick förresten en resa till Budapest i april tillsammans med hennes två mostrar,blir första flygturen för Tilda=) Annars fick hon gitarr med mikrofon, 2 pyjamas, jeans, 2 klänningar, strumpbyxor, docka, pärlor,experimentlåda,cd med saga,film, klocka,klockbok, skidor&stavar och annat smått. Texas fick en del nya roliga leksaker,brioskallra,mjuka tygklossar,en hokuspokusstol,strumpor,handduk mm. Pär fick presentkort på biltema,byxor,mössa,inneskor, skjorta och teskedar(!). Jag fick handdukar, choklad(passar bra till min gå upp i vikt blogg=), ny dörrmatta,en bok, en rosa peakmössa, underkläder,smyckeskrin och pengar!

Igår kastade vi ut granen,eller ja,granarna, de var lika dödligt döda båda två(se bild nedan)!

Den lille söte har minsann fått sin andra tand,två små risgryn därnere nu-så sött!

Snart nyår,vad ska ni då hitta på??

 Älskling står och grejar med ostar..

 Tilda är trött på alla kort som ska tas hela tiden =)

 Jag,Anna och mamma!

Tomten&mamma!



Tilda&Tomten!

 Pär&Texas!

 Tror inte vi behöver skriva nått här...!

 Tilda matar lillebror!






Förresten,är det någon som vill köpa en babysitter eller ett babygym? Hör av er isåfall!Babygymmet är från Toddler(nypris 675!)
Babysittern är från Babyproffsen (nypris med lekbåge är 5 eller 600!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni ser ut att ha haft en rikrigt trevlig jul, det hade vi också! Liam fick också en experimentlåda.. hihi.. jätte fina granar.. hahaha..

2008-12-27 @ 13:13:09
Postat av: Madelaine

Hahaha, ja den ser inte kry ut den granen..Vår har iaf lite barr kvar..;) hehe..Men o jag tar ut och skakar den blir den nog också näck..;) Fina bilder..=)

2008-12-27 @ 22:32:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Yiyah

Ja, den granen verkar vara stendöd :D

2008-12-28 @ 20:34:30
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0