Längesen man skrev nu...

Så var det julafton imorgon-julklapparna ligger här inslagna och lockar till sig fingrar hela tiden(mest mina) =)
Häromdagen var vi i ronneby och firade jul hos pärs mamma. Vi fick hur mycket fint som helst. Tilda fick 2 klänningar,en tunika,tights,strumpbyxor, en kofta, ett badlakan med de tre prinsessorna, shampo, pysselpok,pennor, och annat pyssel. Texas fick pyjamas,byxor,body,ett badlakan med nalle puh och en lastbil =) Jag och pär fick tröjor,strumpor,shampo&balsam, och pengar. Det va så fint allting. Jag hade gjort ett fotoalbum med massa olika kort,barnens hand&fotavtryck och stjärnor överallt-jättefint =) Detta tillsammans med en julblomma och några lotter gjorde pärs mamma jättenöjd.
Vår gran har börjat barra,alltså den är HELT död,råkar man röra vid den så bara regnar det barr-den åker nog ut i morgon eller nått...

Imorgon blir det julafton hos mamma och pappa med mina syskon och deras respektive, julklappsspelet ser jag fram emot..

Igår fick Texas sina två sprutor igen-lite feber verkar han ha idag  men det går ju över. Nu är han 70 cm lång och väger 8850g. En söt liten tand har han fått också,vi upptäckte risgrynet den 18;e hur lång tid tar det innan den är helt uppe egentligen? Igår smakade han gröt för första gången-majs och havregröt-tyckte han va hur gott som helst,så nu är det dags att byta ut ett mål och dra ner lite på amning-jobbigt på nätterna när han vill ligga och mysa när han vaknar..

Nehe,vet inte vad jag mer har att uppdatera,borzoien varum har åkt hem till sitt igen och här är ganska tomt nu. Nej,dags för lite bilder nu =)

Vår BOCK!!! den har jag ju glömt visa,är ju så stolt över den! =)




 Hmm,ignore me!

Peppar och chili är trötta efter Varum har åkt =)

Kommer med nya bilder efter julafton!  

GOD JUL ALLA!  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fin bock i år igen... :) Texas väger ju nästan lika mycket som Cleo nu.. hehe :)

2008-12-26 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0