Pepparkakorna är bakade!

Idag var min syster Anna här och bakade pepparkakor med oss för 3:e året i rad-en söt tradition som vi började med 2005 när min kära syster flyttade hem från USA. Pär och Tilda gjorde även ett pepparkakshus nu i kväll-så fint så fint så!
Hundvakter är vi ju också,det har gått suveränt,Peppar var lite sur i början när han tog för mycket plats och uppmärksamhet men nu tycker hon nog bara det är mysigt med en kompis =) Katten han bryr sig inte ett dugg....

Ja,annars är allt bra, tror jag ska lägga in lite bilder nu =)

 Världens sötaste


 Tilda fixar mat till katten

 Borzoien Varum

 Pepparkaksbak





 Vovvarna tryckt ihop sig i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp nu har Cleo fått vattkoppor... Hon är skit dålig 40 graders feber och koppor överallt, tom i munnen.. Hon skriker oavbrutet när hon är vaken, fy fan vad jag känner mig maktlös... Har fått hur många råd som helst men inget verkar hjälpa... :(

2008-12-04 @ 20:40:13
Postat av: sofie

åh va gott de ser ut

2008-12-05 @ 11:43:52
URL: http://www.barahonsofie.webbblogg.se
Postat av: Camilla

Dags att skriva ett inlägg nu...... :)

2008-12-11 @ 16:49:59
Postat av: Camilla

haha... det blev småkakor... :)

2008-12-13 @ 09:41:26
Postat av: Camilla

Nu är det verkligen dags att skriva ett inlägg eller ialla fall lägga upp ett par bilder..... :)

2008-12-23 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0