1:a Advent!

Gomorron!
Tilda har precis stigit upp,de andra två sover. Har tänt ljus och alla stakarna-mysigt!  Tilda hade show igårkväll =)

 Juligt i hallen.

 Jesper,Tilda,Texas&Anna.

Anna,Texas & Darling.

 Stjärnor på Isssssssssssssssssssss.

 Mammabäbiskel =)

Jag måste ta kort på vår söta bock och gran på framsidan... kommer bilder på det vackra ikväll =) Jag kanske skulle haft bilddagbok istället-älskar att ta kort...

Idag kommer Varum- en av min systers hundar som ska vara här i ca 3 veckor,hon ska köra till sitt i Sthlm och får ine plats med alla hundar i bilen..En här,två hos mamma&pappa..hoppas det går bra. Det är lite krångligt det där men hon har "lägenhet" i sthlm där hon har bott hur många år som helst,sen förra året så köpte hon ett hus här i torsebro,så hon kör lite pendling häremellan..

Nu hör jag att den lille söte är vaken! Återkommer ikväll med mera bilder =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Herregud va stor Texas har blivit, vad har du i mjölken kvinna?... :)

2008-11-30 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0