Nytt bredband,nattliga händelser, födelsedagar mm =)

Ja,min födelsedag var bra-med supergod mat. Fått nytt bredband inkopplat idag-bredbandsbolaget-hoppas det funkar bra och utan problem. Hade bredband i kristianstad innan,har varit himla nöjd med det men vi kommer nog undan lite billigare nu tror jag.

När jag vaknade idag så berättade Pär att Tilda va uppe i natt, hon hade varit i köket och tagit vatten i kranen,varit på toa, och innan hon gick in och la sig så hade hon gått in i vårt sovrum, ställt sig framför tvn och mumlat nått ohörbart. När jag diskade i morse så bad jag henne hämta sitt vattenglas på rummet, då kom hon ut och frågade vem som hade satt in en tallrik med vatten på hennes rum.... Gud vad jag skrattade,hon kom inte ihåg någonting. Hon hittar på allt möjligt i sömnen hon =)

Idag har vi varit hos mamma och pappa,gjorde tårtor till pappa som han skulle ha med till jobbet i morgon på hans födelsedag.. Kom därifrån vid sju,stackars Texas var så trött så han gallskrek hela vägen hem(tur man inte har långt hem). Imorgon blir det firande av pappa som fyller hela 63 år.

Ska köpa julgardiner i morgon med,slänga upp allt pynt i helgen med ju! Hörde på rix idag när de pratade om julpynt,när det ska upp och när granen ska kläs. Jag tillhör de tidiga,fixar gran och klär den så tidigt som möjligt-gärna imorgon =) Efter juldan är jag så trött på allt vad jul heter så då åker gran och pynt väck..

Nog om det, någon som har provat äta en Ben&Jerrys 500ml varje kväll? Isåfall,hur länge höll ni på innan ni tröttnade, och hur mycket rörde sig vågen? Jag tröttnar aldrig,jävla cookie dough,den blir fan godare och godare varje kväll.. slänger in lite kort med i väntan på Hell´s kitchen!

Jag, mina systrar Anna&Camilla samt Annas Jesper.


Mamma&Anna

Världens sötaste Texas


Tilda torkar upp sin gröt från golvet, och monsterhunden tittar på..

Kommentarer
Postat av: helena

svar: hmm, jag blev fundersam på vem du va.. men kände ju igen dig på bilden :) jag provade vardera grej i ca 3 dagar innan jag började mixa. och så började jag med ett helt mål ( 1dl pure+1dl frukt) precis alltså vid 5 månader (eller jag tjuvstartade den 26 ;)) är den stora flickan också din?

2008-11-28 @ 16:37:32
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/
Postat av: Camilla

ser ingen bock.... :)

Är ju först advent imorgon ju, då måste stjärnor o stakar va på plats! :)

2008-11-29 @ 12:30:21
Postat av: helena

svar: jo nu när du säger det så är ni ju jättelika och texas också för den delen. Mina är sin far upp i dagen... undrar vart mina gener tog vägen.. men då fick du tilda strax efter studenten eller??

2008-11-29 @ 20:09:22
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0