Fredagkväll!

Idag va vi på BVC med Texas,BOEL testet gick jättebra,precis som de skulle! Nu väger han 10340g och är 73.5cm lång. Min lilla lilla söta är stor som en ettåring säger läkaren på BVC. Jaja,han är ändå min lilla lilla bebis =) Vi gick dit i morse i solen-hur skönt som helst. Sen gick vi hem till mamma&pappa och va ute med Dali (en hund de passar) och sen hem igen. Efter middag och vila kom Pärs kusin+barn så gick vi till Vä igen,destination konsum där godis inhandlades innan vi gick hem igen. Nu är jag lite mör känner jag.

Tilda tjänade 100kr idag,hon gjorde ett jobb här hemma,men jag berättar inte vad,hittills har jag inte fått några negativa kommentarer och tycker det ska fortsätta så =). Ha ha ha.....

Pär håller på och bygger en ny dator,tanken är att Tilda ska få ha denna gamla när hon fyller 6 år. Så nu finns det inga bilder kvar på denna datorn,slänger in ett par alldeles nya,endast 2 timmar gamla =)
Ha en underbar helg!









Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vad fin din blogg blivit!

Kryper Texas redan, hihi! Tänder och kryper.. ja han kan han ;)



Hoppas ni får en bra fredag.

2009-02-28 @ 12:13:09
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu blev jag ju nyfiken på vad du tvingat/mutat Tilda till... hmmm

2009-03-01 @ 12:37:33
Postat av: *Sofie *

Åh vilken sötnos!!!

Hoppas att ni haft en fin helg=)

2009-03-02 @ 09:41:25
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anonym

=) Fan med, trodde ju att jag skulle komma undan med den då alla nuförtiden tycks vara analfabeter! Men du & jag är ju av det rätta virket..höhö.. som har gått i samma klass och allt! Kram

2009-03-03 @ 12:58:03
Postat av: Therese o Nellie

Åh vad bra, ska snart se den men först ska jag kika lite på Twilight hihi. Ha en fin kväll.

2009-03-05 @ 19:43:03
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0