Ojdå...............

Undra om det blir fler inlägg här... Jag har inte TID!! Vi grejar med allt möjligt och åker iväg... Idag kom vi hem från Astrid Lindgrens Värld-FAN(rent ut sagt)  vad mysigt där är,det är 4:e året vi är där och vi tröttnar aldrig! Vi hade bokat tältplats 2 nätter men efter en natt i tält fick vi ändra till stuga(+680kr),kostar gör det-men det är det värt. Vi njuter alla 4 (eller om Texas njuter vet jag inte...) När vi körde därifrån idag vid 18.00 så grät Tilda,oj vad hon grät. Hon ville inte därifrån. Pär hade tjatat nästan hela dan om att han ville stanna en natt till,men det kostar FÖR MYCKET! Så de var riktigt ledsna båda två när vi körde hem i kväll =( Fick dock dem lite på bättre humör när jag berättade att det inte var mer än 6 veckor tills vi ska dit igen,med mormor,morfar,Anna och Jesper! (Då ska jag och Anna åka ifrån på lördagen till Hultsfred och se Metallica!!!!!!! =)

Nu är vi hemma i halmen igen och måste ta tag i allt tråkigt... posta brev,bädda rent i sängarna osv.... Usch!! Men livet fortsätter ju trots allt.

Hoppas ni alla mår bra,lämna gärna en liten kommentar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vill också se Metallica....

2009-06-12 @ 11:46:51
URL: http://millaca.blogg.se/
Postat av: Zandra

Sorry jag glömde skicka min adresse. Och glömde svara via facebook. Halv förvirrad ibland :)

2009-06-15 @ 09:05:34
URL: http://elanlu.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja Elin är fortfarande en liten prinssea här, Andreas är en kopia på sin far även på humöret ibland :p (men underbar ändå, haha)Jag har inte tänkt på att Ludvig skulle vara lik Elin förrän nu när du säger det,men visst är det liknande drag. Har suttit och analyserat bilden nu :)

Appråpå att vara lik.. Tilda är en kopia på dig ju.. Minns bilden din mor visade mig en gång när du var liten och satt på gräsmattan. Knappt någon skillnad. Texas verkar vara en glad kille.. Ler ju jämt. Märker du någon skillnad på att ha en flicka och pojke?? (förutom de tydliga) Jag kan ju bara ta mitt eget exempel där killarna är sju resor värre :P

2009-06-16 @ 09:46:59
Postat av: jossan

Söta du, hon vill inte komma ut just nu. Jag väntar med spänning på några tecken..

hur har ni det? Kramar

2009-07-09 @ 12:03:38
Postat av: Camilla

Nu får du allt kasta in lite bilder eller en liten text här.. ;-)

2009-08-03 @ 16:02:21
Postat av: Anna

tack!!! Va roligt att du tyckte den va fin!! Hur är allt med er? Glad blev jag när jag såg att din design e kvar!! =)



Kram

2009-09-12 @ 20:41:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Camilla

kom igen nu!!!

2009-11-24 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0