Kväll....

Hej på er!

Sitter och lyssnar på en fruktansvärt musikalisk folkgrupp?  Den är så fruktansvärt bra och fin så man nästan blir tårögd );

Vi fick ett brev från UMAS,de undrade om vi ville vara med i en studie som de skulle ha. De har tydligen mycket resultat på hur vuxnas senskador läker,men inte barns. Så vi frågade Tilda om hon ville det och det ville hon!
Hennes finger är ju fruktansvärt fint,dock kan hon inte böja ner fingret helt,som hon kan med de andra.

Texas är snart 20 månader och ska den 12/4 börja hos dagmamma:) Det känns tufft att lämna honom ifrån sig,men vad ska man göra?........
Min lilla söta söta sötanos,det blir tufft!!!

Tilda jobbar på i skolan,de som är intresserade av att läsa får låna hem en liten bok,för varje bokstav,hon kan de som smör i solsken-och mamma blir så STOLT!

Jag vill också nu dela med mig av min godaste maträtt; kycklingfileèr delas på mitten och fylls med fetaost,linda bacon runt,stek och stoppa in i ugnen. Potatisgratäng,med lök,vitlök,salt&peppar varvade i lager.5dl grädde. Ost på toppen-så himmelskt gott!!

Nu måste jag sova-gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0