Olof Röhlander

Är världens bästa föreläsare,bara så ni vet!

Annars är jag nöjd med mitt liv, jag jobbar på ett ställe som jag trivs på och är även kvar och jobbar lite på min gamla arbetsplats. Mitt nuvarande arbete har varit/är mitt drömjobb sen -06-och det känns ju skitkul att få prova det jobb som man drömt om sen flera år tillbaka. Jobbet jag hade innan dess trivdes jag som fisket i vattnet på, jag fick göra det jag kunde och det jag ville och jag njöt.

Så nu har jag ca 9 månader kvar på mitt drömjobbs vikariat-vad som händer efter det återstår att se....

Mina barn har hunnit bli 8,8 år och 3,4 år. Jag är nummer 3 i vår syskonskara och har velat ha 3 barn, men jag är nöjd, det räcker bra och blir bra såhär känns det som. Även om jag mjuknar och blir lockad & vill ha en liten igen så kan jag bara tänka på de fina barnen jag har och att de ska få ha det bra. Och vet ni vad, jag kommer med glädje att passa mina barnbarn när de föds ;)

Jag ska försöka njuta mer av livet som vi bara lever en gång!

/Elisabeth

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten till ska ni ha!

2011-11-20 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0